Cs. Juhász Sára és Csaba László életművének kutatói blogja

Kutatásmódszertani előadás a BME Építőművészeti Doktori Iskolában

2019/02/21. - írta: kovacsdani

2019. február 21-én Szabó Levente építész, műegyetemi oktató meghívására ismertettem a kutatás menetét, módszertanát, eddigi eredményeit és tervezett további lépéseit a Műegyetem Építőművészeti Doktori Iskolájában, a Kutatásmódszertannal foglalkozó óra keretében.

kutmodszertani_eloadas_bme.jpg

A közös beszélgetés során felmerült kérdésekre a következő időszakban választ kell találnom, de épp ettől izgalmas a kutatás. Miért releváns a két építész életműve 2018 számára? Hogyan lehet újszerűen bemutatni egy több évtizedes alkotói pályát? Szükséges-e, kell-e különbséget tenni alkotói életművek közt az illetők neme alapján? Része-e az ismeretterjesztés, a kommunikáció ennek a folyamatnak, és ha igen, milyen módon?

A kérdések egy részére vannak (rész)válaszaim – mint például ez a blog is. Más részére még nem találtam meggyőző feloldást. De bízom benne, hogy idővel alakul majd.

A nyitófényképet Szabó Levente készítette. A látszat ellenére a kávéknak csak egy részét fogyasztottam el én.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csabaeknal.blog.hu/api/trackback/id/tr9314641308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása